Fortfarande skolaaaah....

Hej bitttchhes!!

Idaauugh vardet typ en knäpp killle, kanh tiieep inte sägah vad han heter .. vi kan kallah honom BS.

JAg tiep satt bah i soffanh och hanh satt också där... Och jag bah vad skah du tiep köpa till din familjh i julklapp??

Och han bah : skah typ baxa nått....

Och jag ba: VA??
han bah :Ja, sno duvet???
och jah ba: jaaaa jagh vet vad det betyderhh men tänkerh du seriösth stjälanått????

och hanbh jaaa jag ska stjäla smycken till min mamma
och jag och min kompis petronlla (honh som tieep gästhblogga) vi bah eeheh okej.-.....

seriööööööst!?!?!?!
är hanh typ ''born to be cheap'' eller??HHIHIHIHIHIHIHIHI"

tänkte lägga in en egopic också.... varsegod bitcchhess!

( deth här är från phottosess'en från igår efterh skollanhh!!)

SEXEYYY!


 


U know U love me..

xoxo / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0