Holá bitcheeezzzzz!

hej alla sexigah bloggläsare!!

tänkteh visa en bild på migh från italienh i somrash hos min farbrorh!!!!

(p.s hade precish ramlath i en pöel!!! hihi)



Saknarh italien!!!
adda min msn om nih vill pratah!!! :)

[email protected]

Tänkte visah lite grejer som jag ska köpah i julklapp till mina kompisarh och familjh!!!

Till pappa :



en ''couture'' slips! RAWWR!

Till mamma :



en snygg väskah!! hon gillar verkligen ica jerry!!!!

Till Alessandrah(syster) :



En vanteh i karibiskh korall färgh!!! OMG! totally gorgeus!


Till gullPetronella :



en fat suit!!! hon tycker dom är sexigah på klubbben!!! WIHOO KLUBBEN!!!

till Malin  :



ett jordnötsinsmordt barnh!! DET HAR HON ALLTID VELAT HA!!!!!!!


Det var några av paketen jag ska ge bort!!!!

VAD VHAR NI KÖPT TILL ER FAMILJ????!?



MERRY X-MAS!!!!
(i förskotth tieeep daaaah!!!?)

U know U love me

xoxsnow

/ er Rodriqo

Kommentarer
Postat av: raggaren

Jordnötinsomort barn ??? -.-

2009-12-10 @ 19:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0