Fredah

tjatja bloggen !

Som dom flesta kanske redan vet är det studentdag idag!

Iaf där jag bor :)<3

Och det är såååååååh häftigt för alla mina coola kompisar som är typ treoorh på gymnasiet säger att när dom tagit
studenten ska dom flytta hemifrån och då får lilla jah komma och hälsah på !

Liksom OMG det vore typ supaah häftig lixom.

HSH ( ni läste väl mitt förra blogg inlägg(förklaring) :)

det var iaf mitt favvoh bidrag !

http://www.youtube.com/watch?v=-VOZlN8n3GI

Kolla in sekunderna 0:41 till 0:43 , Jah önskar jah kunde dansah ´sååh !!

ajja nu ska jah gå och hängah lite meh dom nyblivnah studenternah !

U know U love me xoxo

                                            / R '


sååh häftig - R - som i mitt namn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0