know U missed me !

tjatja bloggen !

jag kan inte fatta hur länge jag varit borta från er mina kära bloggläsare liksom, OMG! 

HSH ( mitt nya ord för hur som helst, typ as poppis i uppsala! ) Ni får gärna skriva kommentarer och fråga grejer
om typ vad jag gjort den senaste tiden och så liksom!

Som inte kanske alla visste är en av mina idoler....



.... JOHAN PALM!

Han är typ supaahdupaaah grym och jätte frän!

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

här är en video jag ''postade'' ( det uttalas poestade omg youtube språk likssomh )
där jag och johan palm sjunger ''apologize'' duett !

hsh, nu ska jag dra ut .

U know U love me. xoxo
                                                      / R '

Kommentarer
Postat av: Uffe

så söööt liksom ! PUSS

2009-06-04 @ 18:58:09
Postat av: Anonym

Oki hoppas du vinner då!

2009-06-04 @ 19:45:10
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: puss på livet

LOL på badfiorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-06 @ 13:48:05
Postat av: Anders

Asså omg! Han är bara sååå bra!

2009-06-07 @ 11:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0